torsdag 5 maj 2011

Nu har jag varit så duktig..

.. och faktiskt lyckats hålla mig till ämnet för min blogg i nästan en hel månad. Inga dagens outfit, inget mensvärksgnäll och inga bilder på dåliga hårdagar. Därför tänkte jag göra en avstickare idag.

För det första - gå in på Amelies blogg. Amelie och jag bor ihop och hon är så jädrans duktig, både på att sy, göra smycken och måla. Just nu håller hon (bland annat) på med att sy en riktigt jävla skitsnygg klänning till mig.
Sådär, nu har jag gjort rättfärdigad reklam för Amelie, nu är det dags för punkt två.

Till min stora förvåning är ni faktiskt rätt så många (okej, Kissie-många..) som läser bloggen nu - skitkul! Har ni några tips på vad jag borde skriva om i kommande inlägg? Jag har en rätt så lång lista här hemma, men det finns säkert hur mycket som helst som jag inte har lagt märke till. Så skriv en kommentar om något jag borde knappa ner.

Tack för idag,
imorgon kommer det ett nytt, snäsigt och relevant inlägg, lovar!

Peace out!

3 kommentarer:

  1. Du borde skriva om alla juggemän som ser så himla sliskiga ut! Typ linne, guldhalsband och ett kg hårgelé.

    SvaraRadera
  2. Du har nog blandat ihop juggar och italienare där ;D;D;D

    Men du gav mig en idé!

    SvaraRadera
  3. familj och släkt: hur de blandar sig i, vad ska man säga och vad ska man inte säga till sin släkt....mycket invecklat;))))

    SvaraRadera