söndag 22 maj 2011

I love y'all!

När jag skrev mitt första inlägg i den här bloggen tänkte jag att det var max tio personer som skulle läsa den - jag, min syster, mina föräldrar, de jag bor med och kanske några av mina föräldrars vänner. Trots att jag föreställde mig min läsarskara som väldigt liten kände jag ändå att jag var tvungen att förtydliga att sakerna jag skriver här är menade att vara roliga. Och jag tycker att det är extremt roligt att överdriva, ironisera och skämta på min egen bekostnad. Så det är så inläggen ser ut.

Jag vill bara skriva detta igen eftersom det, till min enorma förvåningen, är rätt så många som läser det jag skriver. Så igen - jag skojar. Om jag går över gränsen så är det för att det är en juggegrej. Jag ska skriva om det någon gång.

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar